PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk/Sieciowiec/AdministratorInformatyk/Sieciowiec/Administrator
    From: aleph <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Informatyk/Sieciowiec/Administrator
    Date: Mon, 19 Dec 2005 15:30:46 +0100

    Bezrobotny informatyk/sieciowiec z kilkuletnim doświadczeniem w branży
    sieci LAN podejmie pracę na stanowisku związanym z komputerami.
    Jeśli:

    * Szukasz osoby która zna sieci od podstaw, tzn. od najmniejszych
    komponentów komputerów klienckich aż po konfigurację routerów - to ja.
    * Szukasz osoby która wie jak usprawnić działające sieci w ramach
    modernizacji, przy jak najmniejszym koszcie inwestycji - to ja.
    * Szukasz osoby która będzie na telefon rozwiazywać Twoje problemy z
    komputerem przy minimalnych wydatkach na obsługę - to ja.

    Znajomość instalacji i konfiguracji serwera opartego na systemie linux
    od podstaw - DNS, DHCP, proxy, http i mail.
    Znajomość obsługi i konserwacji systemów z rodziny Windows - od Windows
    3.x do 2003 Serwer
    Znajomość sprzętu komputerowego i sieciowego.
    Znajomość j. angielskiego w stopniu konwersacyjnym.

    Masz problem z komputerem - zadzwoń.

    --
    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443