PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk / Sieciowiec

  • 1. Data: 2002-08-27 20:42:41
    Temat: Informatyk / Sieciowiec
    Od: "Artur" <h...@n...post.pl>

    Witam
    Poszukiwana praca na pelny etat w charakterze informatyka spec. od sieci
    komputerowych. Ukonczone studia w 2002 (luty)/ tytuł bronionej pracy:
    Wykorzystanie urządzeń aktywnych firmy cisco do budowy sieci lokalnych z
    dostępem do internetu.
    Ukonczone 2 sem akademii CCNA (reszta w trakcie).
    Przyszly rozwoj w kierunku projektanta sieci komputerowych, uzyskanie
    certyfikatu CCDP i CCNP.
    Poszukuje firmy ktora zezwoli mi na dalszy rozwoj, poszukuje mlodego,
    ambitnego i dynamicznego pracownika.
    Szczegoly email lub telefon.
    Zainteresowanym firmom wysle CV i wersje elektroniczna dyplomu.
    Miejsce pracy - dowolne.
    Pozdrawiam
    Artur
    PS. Przy odpowiadaniu wytnij NOSPAM z mojego adresu.
    tel 609 13 22 00