PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk/Serwisant

  • 1. Data: 2002-02-07 10:32:47
    Temat: Informatyk/Serwisant
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Zwracam się do Państwa w związku z zamiarem podjęcia pracy na stanowisku
    związanym z informatyką (instalacja i konfiguracja sprzętu PC, serwis
    komputerowy, pomoc przy wdrażaniu nowego sprzętu, jak również tworzenie opisu i
    procedur użytkowania tego sprzętu). Interesuje mnie również praca z zakresu
    obsługi klienta, szczególnie od strony technicznej i analitycznej (tworzenie
    raportów i zestawień, statystyki, itp.,). Jako formy pracy akceptuję umowę o
    pracę (czas określony i nieokreślony), umowę o dzieło oraz umowę zlecenie.

    Przez ostatnie dwa lata pracowałem w firmie branży telekomunikacyjnej zajmując
    się problematyką dotyczącą internetu. Do moich obowiązków należała obsługa od
    strony technicznej zgłoszeń klienta zewnętrznego, a także ich analiza
    (tworzenie raportów i zestawień, statystyki, itp.,), zapewnienie
    bezproblemowej możliwości korzystania z łączy (stałych, modemowych, ISDN) oraz
    rozpatrywanie reklamacji technicznych. Zajmowałem się również przygotowywaniem
    dokumentów szkoleniowych, procedur i zasad pracy działu, a także współpracą z
    działem IT Support w zakresie instalacji systemów operacyjnych i
    oprogramowania.Nie obce są dla mnie instalacja i konfiguracja sprzętu PC,
    serwis komputerowy, wdrażanie nowego sprzętu, jak również tworzenie opisu i
    procedur użytkowania tego sprzętu.

    Pozdrowienia