PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - Programista

  • 1. Data: 2004-03-28 13:59:46
    Temat: Informatyk - Programista
    Od: Marek Dolata <m...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry

    Jestem studentem V roku informatyki Politechniki Częstochowskiej o
    specjalności inżynieria oprogramowania.
    Szukam stałej pracy w Warszawie.
    Moje umiejętności:
    - Język angielski na poziomie czytania dokumentacji technicznej
    - prawo jazdy kategorii B
    Języki programowania:
    - C++, JAVA, SQL, PL SQL, HTML, PASCAL,
    Pakiety:
    - Borland C++ Builder 1.0-5.0 ,
    - Borland Delphi 1.0-6.0,
    - Sybase PowerBuilder 6.0-8.0,
    - Borland JBuilder Enterprise,
    - Oracle Forms Developer
    - Adobe PhotoShop 7.0,
    - MS Office 95-2003 (Word, Excel, PowerPoint, Visio),
    Bazy danych:
    - Oracle 8i,
    - Sybase,
    - MySQL,
    Modelowanie:
    - UML (Unified Modeling Language)
    Biblioteki:
    - BDE (Borland Database Engine),
    - VCL (Visual Component Library),
    - J2SDK (Java 2 Platform Standard Edition),
    - J2ME (Java 2 Platform, Micro Edition),
    - QT Trolltech (Windows, Linux)
    Systemy operacyjne:
    - MS Windows 3.xx - XP,
    - Linux
    Pracowałem także na serwisie komputerowym potrafię więc
    składać i serwisować komputery PC oraz sprzęt komputerowy.

    Podejmę stałą pracę związaną z moim zawodem najchętniej w charakterze
    programisty.

    Proszę o kontakt pod jednym z adresów m...@p...onet.pl ,
    m...@w...pl

    lub

    GG:3189279

    Zainteresowanym prześle CV i list motywacyjny

    Pozdrawiam
    Marek Dolata