PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk [Poznan]

  • 1. Data: 2003-11-04 11:09:51
    Temat: Informatyk [Poznan]
    Od: "Daniel" <d...@w...pl>

    Witam !!!

    Znam się na systemach operacyjnych: Win9x,NT,2000,XP, UNIX / LINUX oraz
    programach pakietu Office.

    Znam sie bardzo dobrze na sprzęcie komputerowym i jego serwisowaniu,
    pracowałem jako sprzedawca - serwisant w sklepie komputerowym

    Programuję w Borland Delphi, Builder. Dobrze znam się na architekturze
    komputerów - potrafię rozwiązywać problemy związane ze sprzętem i
    oprogramowaniem.

    Mam doświadczenie w handlu i obsłudze klienta

    Posiadam od 1995 roku prawo jazdy i praktykę w prowadzeniu samochodu.

    Znam dobrze język angielski, umiem przekazywać wiedzę (pracuje jako
    nauczyciel)

    Poszukuje pracy dorywczej (mam oplacony ZUS) i dużo wolnego czasu

    Czekam na propozycje współpracy:
    d...@w...pl