PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk (PHP,C++,Linux,HTML,Java,XML/XSLT,Delphi)

  • 1. Data: 2003-06-07 07:33:47
    Temat: Informatyk (PHP,C++,Linux,HTML,Java,XML/XSLT,Delphi)
    Od: m...@p...onet.pl

    Jestem 26 letnim informatykiem po studiach na WEiTI Politechniki Warszawskiej.
    Moja wiedza i doswiadczenie programisty obejmuja:
    * PHP (doskonale)
    * C++ (doskonale)
    * HTML/CSS/JavaScript (dobrze)
    * XML/XSLT (nienajgorzej)
    * Java (całkiem, całkiem)
    * Delphi, Pascal (podobnie)
    * Assebler x86 (dawno, dawno temu...)

    Jesli chodzi o Linuxa to nie sprawia mi problemow administracja tym systemem
    (mam notoryczny kontakt z dystrybucjami Slackware i RedHat). Z dosc egzotycznych
    doswiadczen moge wymienic "zabawe" z Linuxem na "duzych" maszynach IBM (s/390).
    Instalacja apache'a z openssl i php ze zrodel to codziennosc, rozwiazywanie
    roznych dziwnych i nietypowych problemow to moja specjalnosc. Zagadnienia
    zwiazane z zapewnieniem bezpieczenstwa sa mi znane (iptables, snort, lids, ...).

    Jestem inteligenty, pomyslowy i samodzielny, szybko sie ucze nowych rzeczy, nie
    boje sie wyzwan ani nowych technologii. Informatyka to moje hobby. Szukam pracy
    dodatkowej w wymiarze do 20 godzin tygodniowo, ktora pozwoli mi wykorzystac moja
    wiedze i doswiadczenie. Mam stale lacze i samochod.

    Marcin Sokolowski
    domowy: (22)3389800
    komorkowy: (0)691773338