PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - OD ZARAZ

  • 1. Data: 2005-01-05 11:07:11
    Temat: Informatyk - OD ZARAZ
    Od: "Głuszkin" <t...@o...pl>

    Witam
    Jestem absolwentem liceum ogólnokształcocego obecnie jestem słuchaczem
    Policealnego Studium Informatycznego w Luboniu (dwie specjalizacje
    administrator sieci komputerowych i projektant grafik internetowych)
    Posiadam doświadczenie w składaniu komputerów ,instalacji wszelkiego rodzaju
    oprogramowania oraz z budowy i dzialania sieci LAN.
    systemy operacyjne : LINUX WINDOWS
    Posiadam też wiedzę z zakresu sieci bezprzewodowych(radiowych) i
    elektroniki

    Nie mam żadnych wymagań potrafię zgraćsięze środowiskiem w jjakim pracuje

    Bardzo szybko nawiązuje kontakty

    Obecnie zaczynam programować w DELPHI

    Praca na terenie Wielkopolski (Leszno Rawicz Kościan Poznań

    kontakt:
    gg 1938216
    e-mail: t...@o...pl
    kom 601 643 793