PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk/Linux/Programowanie/Elektronika

  • 1. Data: 2003-02-25 23:03:13
    Temat: Informatyk/Linux/Programowanie/Elektronika
    Od: "Keeper" <k...@i...ath.cx>

    Witam,

    Posiadam wyższe wykształcenie informatyczne politechniczne. Moje
    zainteresowania są związane z systemem operacyjnym Linux, chociaż zrobię
    wszystko co ma związek z dowolnym Windowzem. Programuję biegle w C w obu
    systemach. Interesuję się również architekturą systemów komputerowych w
    szczególności wykorzystaniem tzw. jednoukładowców w zastosowaniach
    przemysłowych. Poszukuję pracy ambitnej, najlepiej związanej z
    projektowaniem urządzeń elektronicznych i ich programowaniem (zawierających
    oczywiście procesor). Bliższych informacji udziele na priv dla
    zainteresowanych udostępnię moje cv i lm.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Keeper