PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk KATOWICE

  • 1. Data: 2004-02-19 13:24:29
    Temat: Informatyk KATOWICE
    Od: "Piotr Brzeziński" <m...@k...it-faq.pl>

    Witam !!!
    Szukam pracy etatowej w pełnym wymiarze godzin na terenie Katowic : 10 lat
    praktyki w branży IT , serwery : Novell, Microsoft, Aplikacje, sieci -
    niestety brak certyfikatów ( pracowałem w prywatnych firmach gdzie
    funkcjonowały inne priorytety inwestowania zysków :-) ) - udokumentowana
    praktyka zawodowa - świadectwa pracy. Administrowałem serwerami i sieciami w
    woj . Warmińsko- Mazurskim ( Szpitale , Firmy). Moje wymagania finansowe nie
    są wygórowane ( w granicach średniej krajowej w branży ).
    Szukam pracy ciekawej niekoniecznie w Branży IT - służę całą swoją wiedzą i
    praktyką.

    Piotr Brzeziński
    m...@k...it-faq.pl
    GSM 0507500902