eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaInformatyk HelpDesk/Serwis / Poznan / praca stala
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-02-03 12:41:05
    Temat: Informatyk HelpDesk/Serwis / Poznan / praca stala
    Od: "ABAKUS" <p...@a...poznan.pl>

    Abakus Software poszukuje do swojego grona osoby na stanowisko:

    Informatyk - HelpDesk/Serwis systemów IT

    Do obowiązków pracownika należało będzie:
    . HelpDesk - komputery PC, systemy MS Windows, pakiet MS Office i inne
    . diagnozowanie i naprawa uszkodzeń związanych z codzienną pracą komputerów
    PC i oprogramowania
    . diagnozowanie i naprawa drobnych uszkodzeń sieci LAN
    . raportowanie incydentów
    . współpraca z innymi pracownikami.

    Wymagania:
    . bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows
    . bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    . bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego
    . znajomość zagadnień związanych z pracą w środowisku AD
    . znajomość zagadnień związanych z sieciami WAN/LAN
    . bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie, dyspozycyjność
    . zdolność do harmonijnej pracy w warunkach stresu
    . znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:
    . atrakcyjne warunki zatrudnienia
    . możliwość rozwoju zawodowego
    . pracę w młodym zespole

    Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem
    motywacyjnym i zdjęciem na adres p...@a...poznan.pl .
    Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o
    ochronie danych osobowych)."


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1