PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk / Grafik szuka pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2004-06-28 19:43:01
    Temat: Informatyk / Grafik szuka pracy w Warszawie
    Od: "aXXo" <m...@v...pl>

    Witam
    mam 18 lat i jestem pasjonatem informatyki.
    Posiadam bardzo duża wiedzę z zakresu tworzenia stron www
    w technologii HTML / DHTML / PHP / MySQL, mam duże
    doświadcze w pisaniu baz danych.
    Od wielu lat przy tym zajmuje sie grafiką 2D, w przeznaczeniu
    obróbki zdjęć i przygotowania grafiki na strony internetowe.

    Opanowane programy :
    - Macromedia Flash
    - Adobe Photoshop
    - Macromedia Dreamweaver
    - Adobe Imageready
    - Macromedia Fireworks

    Przy tym duze doswiadcze w obsludze i administracja bazy
    poprzez PHP MyAdmin oraz wiele innych programow opensource.

    Chetnie przy tym skladam komputery, administruje sieciami NT
    oraz udzielam korepetycji z informatyki.

    Jesli jestescie Panstwo zainteresowani wspolpraca
    zapraszam na maila : m...@v...pl
    Jako iz bedzie to dla mnie dorywcza praca na wakacje
    ceny wyjatkowo okazyjne.

    Pozdrawiam
    /m.sQ