PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk/Firma/Indywidualny

  • 1. Data: 2007-03-14 09:09:32
    Temat: Informatyk/Firma/Indywidualny
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello ,

    Jestem mgr inz. informatyki i ekonomii
    Szukam pracy w dodatkowej/zdalnej lub stałej

    Również jest możliwości zatrudnienia mnie / nas jako podwykonawcę
    (możliwości wystawienia faktury vat)

    UMIEJĘTNOŚCI :
    Systemy operacyjne:Windows XP/2000, DOS, Linux.
    Języki programowania: Visual Basic, HTLM, PHP, Delphi, Turbo Basic, C, C#.Net,
    Oprogramowanie: Microsoft Office, PostgreSQL, Matlab, Microsoft
    SQL
    Budowa PC: Znajomość dobra
    Kontrola peryferycznego sprzętu: Doświadczenie dobre

    JĘZYKI OBCE:
    Język angielski: Zaawansowany konwersacyjny
    Nauka szkolna osiem lat, od czterech lat uczęszczam na zajęcia
    konwersacyjne z Nativ Speaker w wymiarze dwóch godzin tygodniowo
    Język niemiecki: Znajomość podstawowa.
    Od pięciu lat uczę się prywatnie w wymiarze jednej godziny tygodniowo

    Obecnie zajmuje / zajmujemy się pisaniem oprogramowania dla Pakietu Microsoft
    Office w tym automatyczne
    połączenia typu Open DataBase Connective (ODBC) z DataBase Access Object (DAO) oraz
    Active
    DataBase Object (ADO). Między innymi piszę makrodefinicje dla całkowicie
    zautomatyzowania przebiegu
    dokumentów co pozwala na znaczne przyśpieszenie pracy w danym zakładzie.

    Zajmuję / zajmujemu się również tworzeniem stron WWW w technologii HTML wraz z
    PHP i Css w połączeniu z baza danych MySQL.

    Lokalizacja: Częstochowa, województwo śląskie lub inne
    Kontakt
    e_mail s...@p...onet.pl

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 2. Data: 2007-03-16 11:26:09
    Temat: Re: Informatyk/Firma/Indywidualny
    Od: Agnieszka Chroma <a...@p...com.pl>

    Dzień Dobry,
    Sz.P.

    Reprezentuję wrocławską firmę informatyczną Power Media (więcej
    informacji: http://www.power.com.pl/pl/). Aktualnie poszukujemy
    specjalistów na stanowiska: Programisty. NET oraz Projektanta stron www.
    Są to oferty pracy na stałę (umowa o pracę) we Wrocławiu. Po zapoznaniu
    się z Pana umiejętnościami chciałabym zaproponować Panu udział w
    rekrutacji. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że bardzo ogólnie nakreślił
    Pan swoje kwalifikacje i doświadczenie, dlatego poniżej zamieściłam link
    do wszystkich naszych ofert pracy, proszę się z nimi zapoznać, mam
    nadzieję, że znajdzie Pan coś interesujacego dla siebie. Chciałam
    również zaznaczyć, że od czasu do czasu poszukujemy Programistów Visual
    Basic, aktualnie zakonczyliśmy tą rekrutację, w związku z tym prosiłabym
    o przesłanie swojego CV, jeśli obecnie nic Pana nie zainteresuje mogę
    kontaktować się w przyszłości z innymi ofertami, a szczegółowe CV ułatwi
    mi to znacznie.

    Linki do ofert:

    Programista.NET
    http://www.power.com.pl/pl/career/offers/content/job
    /programisci/programista_net

    Projektant stron www
    http://www.power.com.pl/pl/career/offers/content/job
    /projektanci%20stron%20internetowych/projektant_stro
    n_www

    Pozostałe oferty: http://www.power.com.pl/pl/career/offers

    Serdecznie pozdrawiam,