PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk, DTP, sieci...Informatyk, DTP, sieci...
  • Data: 2004-04-09 11:02:07
    Temat: Informatyk, DTP, sieci...
    Od: Tomasz Krawczyk <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam 30 lat i szescioletnie doswiadczenie zawodowe. Obecnie pracuje jako
    informatyk w Urzedzie Miejskim. Zajmuje sie tam sieciami komputerowymi
    (Linux, Novell NetWare, administarcja projektowania, diagnostyka,
    rozbudowa) naprawa sprzetu i wszystkimi innymi rzeczami, ktore w
    jakikolwiek sposob wiaza sie z uzytkowaniem komputerow poczawszy od
    wdrazania aplikacji skonczywszy na wyciaganiu winogronowych pestek z
    "uszkodzonych" klawiatur.

    Mam za soba takze doswiadczenia dziennikarskie. Bylem redaktorem
    naczelnym lokalnej gazety oraz wspolpracownikiem Expressu Ilustrowanego
    (w Lodzi). Znam sie na fotografii tradycyjnej i cyfrowej. Znam
    (teoretycznie i praktycznie) caly proces przygotowywania publikacji do
    druku offsetowego.

    W stopniu bardzo dobrym znam sie na programach typu:
    PageMaker
    PhotoShop
    CorelDraw
    aplikacje biurowe: MS Office, Star Office, Open Office

    Interesuje mnie projektowanie stron internetowych. Tak naprawde wciaz
    sie ucze, gdyz zalezy mi na tworzeniu solidnych serwisow. Ucze sie
    rowniez PHP i bazy danych PostreSQL.

    Za 3 miesiadze moja wiedze potwierdze (mam nadzieje ;-)) dyplomem
    Uniwersytetu Lodzkiego (licencjat informatyki - studiuje zaocznie).

    Szkukam pracy na etat - jestem "do wziecia" od zaraz
    badz dodatkowej typu zlecenie jestem dyspozycyjny, mam samochod.

    Jesli ktos taki jest Panstwu potrzebny
    prosze o kontakt.

    pozdrawiam

    Tomasz Krawczyk