PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - Branża IT/Ochrona Zdrowia - Wrocław

  • 1. Data: 2002-05-20 06:18:02
    Temat: Informatyk - Branża IT/Ochrona Zdrowia - Wrocław
    Od: "Marcin Skiba" <s...@s...milicz.org>

    Poszukuję pracy w branży IT lub w branży związanej ze służbą zdrowia jako
    informatyk
    Od 11.2000 pracuję jako informatyk/statystyk w Szpitalu powiatowym w Mili
    czu.
    Jestem osobą która szybko przyswaja wiedzę informatyczną, potrafi rozwiązy
    wać problemy powstałe w pracy użytkowników,
    dyspozycyjną, sumiennie wykonującą swoją pracę, potrafi pracować w grupie

    Umiejętności:
    -------------------------
    - Administracja systemem Windows 2000 Server
    - Podstawowa znajomość administracji systemu Linux - Konfigutracja łączy
    internetowych/Firewall/Samba/DNS/Squid
    - Dobra znajomość podstaw programowania w VB Script i VBA
    - Znajomość baz danych opartych o Oracle
    - Generownie raportów z danych zawartych w bazach danych
    - Bardzo dobra znajomość pakietu Office i systemów Windows 9x
    - Umiejętność pomocy użytkownikom
    - Rozliczenia z Kasą Chorych

    Doświadczenie zawodowe:
    -------------------------
    - od 11.2000 praca jako Informatyk/Statystyk w Szpitalu Powiatowym w Miliczu
    - Współpraca przy projekcie LKF od strony informatycznej

    Wykształcenie
    -------------------------
    - obecnie jestem studentem V semestru w Wyższej Szkole Zarządzania i Finan
    sów we Wrocławiu,
    specjalizacja: Informatyka w zarządzaniu

    Inne:
    -------------------------
    - Język Angielski :bardzo dobra znajomość czytany, komunikatywny mówiony
    - Stosunek do służby wojskowej: nieuregulowany
    - Prawo jazdy kat. B
    - Bez nałogów
    - Wiek 23 lata

    Kontakt: