PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk (Administrator / programista)

  • 1. Data: 2004-04-07 23:14:04
    Temat: Informatyk (Administrator / programista)
    Od: berdzi <b...@o...pl>

    Jestem zeszłorocznym absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach,
    specjalności "Informatyka ekonomiczna".
    Poszukuję pracy jako administrator sieci bądź programista. Posiadam
    nastepujące umiejętności:

    - administracja serwerami opartymi o system Linux z naciskiem na
    bezpieczeństwo (poziom zaawansowany)
    - administracja systemem Novell Netware 5 (poziom podstawowy)
    - administracja systemami Windows 9x/Me/2000/XP (głównie na poziomie
    stacji roboczych)
    - znajomość następujących j. programowania: C, Turbo Pascal, Borland
    Delphi, PHP, Javascript, Bash, Perl (podstawy), Assembler x86 (znajomość
    bierna - analiza kodu), HTML (który oczywiście językiem programowania
    nie jest :)
    - znajomość języka SQL, zasad normalizacji, i administracji serwerem baz
    danych MySQL
    - znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa systemów i sieci
    komputerowych (temat pracy magisterskiej "Bezpieczeństwo i ochrona
    danych w sieciach komputerowych opartych o system GNU/Linux")
    - znajomość zagadnień dotyczących budowy i funkcjonowania sieci
    komputerowych
    - umiejętność składu tekstu za pomocą narzędzia LaTeX2e

    Proszę o kontakt pod adresem: b...@o...pl.
    Wtedy to prześlę moje CV, gdzie znajdują się dokładniejsze dane
    dotyczące mojej osoby i moich umiejętności.

    Zapraszam również na moją stronę domową: http://www.berdzi.mysliwska.org