PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk/Administrator/DTP Łódź i okolice

  • 1. Data: 2003-06-28 17:03:58
    Temat: Informatyk/Administrator/DTP Łódź i okolice
    Od: Marcin Szczepaniak <s...@k...sieradz.info>

    Poszukuje pracy na w/w stanowiskach.
    Nie mam wygórowanych oczekiwań finansowych.

    Języki, narzędzia i technologie programowania:
    C, C++, Pascal, Perl, PHP, Delphi, CBuilder, HTML, WML, CGI, FastCGI,
    skrypty shellowe UNIX, SQL, aplikacje klient-serwer (TCP/IP)

    Oprogramowanie użytkowe:
    Pakiety biurowe (MS Office, Openoffice), programy graficzne (Corel,
    Adobe),

    Systemy operacyjne:
    DOS (różne wersje), Windows (rózne wersje), Linux (różne dystrybucje),
    BSD (FreeBSD, NetBSD)

    Umiejętność i doświadczenie:
    - bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z internetem
    - konfiguracja i administracja usługami: SMTP, POP3, IMAP, HTTP, DNS,
    SMB, NNTP,
    VPN, Proxy, firewall (Linux, BSD, firewalle sprzętowe)
    - przygotowywane materiałów do druku poligraficznego

    Praktyczna znajomość technologii:
    - LAN (ethernet) i WAN (DSL, Polpak, łącza dzierżawione)
    - sieci TCP/IP
    - druku typograficznego i offsetowego

    Języki obce:
    - angielski (komunikatywność dobrze, czytanie dokumentacji
    technicznych bez problemów)

    Prawo jazdy:
    - kategoria B, samochód

    Doświadczenie zawodowe:
    Uczestniczyłem w tworzeniu kilkunastu sieci komputerowych . zarówno
    małych (sieci blokowe itp), jak i dużych (kilkudziesięciostanowiskowe
    sieci w szkołach). Moje uczestnictwo polegało bądź na całkowitym
    wykonawstwie sieci (w przypadku małych) bądź na konfiguracji
    roterów/firewalli/serwerów LAN itp (w przypadku dużych sieci).
    Skonfigurowałem od podstaw sieć komputerową providera internetowego
    (Nasze Radio) (serwer www, email, dns, router/firewall, serwer proxy,
    serwer plików dla LAN, łącza dzierżawione klientów). Administrowałem
    powyższą siecią, serwerami i routerami.
    Napisałem kilka skryptów CGI (głosowanie przez internet, galerie zdjeć,
    aplikacje bazodanowe itp). Znane mi są praktycznie relacyjne bazy
    danych.
    5 lat zajmowałem się przygotowywaniem DTP materiałów do druku .
    zarówno małych akcydensów jak i większych folderów, gazetek reklamowych
    itp. Z tego powodu znane mi są wszelkie aspekty związane poligrafią .
    biegle obsługuję programy graficzne Corel i Adobe.

    Zainteresowania:
    Informatyka (głównie systemy unixowe), elektronika, technika, lotnictwo

    Inne:
    niepalący

    kontakt:

    Marcin Szczepaniak