PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk/Administracja systemami › Informatyk/Administracja systemami
  • Data: 2005-08-09 09:18:21
    Temat: Informatyk/Administracja systemami
    Od: "wow" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam taki problem. Niedługo zostanę absolwentem Informatyki o
    specjalności sieci komputerowe. Z różnych powodów nie mam do tej pory prawie
    żadnego doświadczenia zawodowego w zawodach pokrewnych administrowaniu
    sieciami komputerowymi. Chciałbym pracować w zawodzie. Jak zacząć. Żadna
    firma nie przyjmie na odpowiedzialne stanowisko niedoświadczonego
    administratora. Staż odpada.