PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk \ Administracja LAN,WAN - Warszawa (okolice)Informatyk \ Administracja LAN,WAN - Warszawa (okolice)
    From: "Czapla" <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Informatyk \ Administracja LAN,WAN - Warszawa (okolice)
    Date: Fri, 27 Feb 2004 00:27:25 +0100
    Sender: c...@o...pl@zt183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ** Poszukuje pracy na 1/2 etatu lub umowa zlece na stanowisku :
    Administrator, HelpDesk, wsparcie informatyczne, tworzenie stron / aplikacji
    internetowych / baz danych. **

    Jestem studentem I roku studiow magisterskich (wieczorowe, Informatyka -
    Sieci komputerowe, Polsko Japonska Wyzsza Szkola Technik Komputerowych). Mam
    ukonczone 3 letnie studia inzynierskie w powyzszej szkole (rowniez kierunke
    sieci komputerowe).

    * umiejetnosci:

    - obsluga i konfiguracja systemow Windows 95/98/2000(2003)/XP, Novell
    Netware, Unix, MacOS, dodatkowo zagadnienia sieciowe (LAN,WAN,Wireless ,
    switch'e oraz konfiguracja systemow sieciowo-serwerowych z rodziny Microsoft
    NT/2000/XP/2003 .NET itp.).Sieci komputerowe (DNS,Routing,DHCP,iptables,
    serwery WWW,FTP) itp
    -Znajomosc sposobu działania technologii GSM, WAP itp.
    -Programowanie: HTML(CSS,JS) ,PHP, Java, C++, Visual Basic (podst.)
    -Bazy danych: SQL, MS Access.
    -Obsługa wszelkich pakietow biurowych (MS Office, Adobe Pagemaker, Star
    Office),
    -Dobra znajomosc lokalnych systemow telefoniczyny (centralki itp.),
    pakietow graficznych (Corel, PhotoShop),
    -Dobra znajomosc Unified Process Language(UML) , dobra znajomość działania
    systemów bankowych i bankowo - rozliczeniowych
    -Posiadam certyfikaty z jezyka angielskiego : FCE oraz SEFIC
    -Jestem w trakcie kursu CISCO (CCNA)

    Poszukuje pracy na terenie Warszawy (lub okolice) lub pracy zdalnej.

    Kontakt:
    --
    Michal
    c...@m...pl