PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk

  • 1. Data: 2003-10-24 14:09:02
    Temat: Informatyk
    Od: "Daniel" <d...@w...pl>

    Witam, poszukuję dorywczej pracy jako informatyk, serwisant, administrator
    sieci, help desk, lub zajęcia pokrewne związane z obsługą komputerową firm.

    Znam się na systemach operacyjnych: Win9x,NT,2000,XP, UNIX / LINUX oraz
    programach pakietu Office. Programuję w Borland Delphi, Builder. Dobrze znam
    się na architekturze komputerów - potrafię rozwiązywać problemy związane ze
    sprzętem i oprogramowaniem. Dorywczo prowadziłem serwis PC. Mam
    doświadczenie w handlu i obsłudze klienta, pracowałem ponad rok jako
    sprzedawca i serwisant sprzętu komputerowego.

    Poszukuję zajęcia dodatkowego, najchętniej umowa o dzieło lub umowa
    zlecenie.