PracaGrupypl.praca.szukanaInfomatyk gorny slask

  • 1. Data: 2005-06-06 17:11:01
    Temat: Infomatyk gorny slask
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Olszewski

    Komórka 0505581295
    Tel. 032-2896866
    Email: a...@p...onet.pl

    Proszę o przyjęcie do pracy jako informatyk.
    Moje atuty to:
    * 13 lat doświadczenia w branży informatycznej,
    * Umiejętność administrowania komputerami i serwerami w systemach
    operacyjnych Windows 2000, Windows XP, Windows 9x oraz Novell,
    * Umiejętność budowania i administrowania sieciami lokalnymi LAN w
    oparciu o protokół TCP/IP,
    * Bardzo dobra znajomość komputerów PC, umiejętność ich serwisowania,
    * Bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Word, Excel, Access,
    * Pełna dyspozycyjność,
    * Zaangażowanie,
    * Doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży usług i towarów,
    * Znajomość technik sprzedaży (pracowałem jako agent ubezpieczeniowy),
    * Dostęp do internetu.

    Prace jestem w stanie podjąć natychmiast, w każdej postaci.