PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zawołać?

  • 1. Data: 2004-09-23 09:22:35
    Temat: Ile zawołać?
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    Za 3 h wybieram się na spotkanie do firmy handlującej paliwami płynnymi i
    świadczącej usł. transportowe (8 cystern, 3 własne stacje). Będę startował
    na handlowca lub spedytora. Dodam, że w obydwóch profesjach mam
    doświadczenie, przy czym nie w paliwach, a w wędlinach (PH Sokołów i RKS w
    innej, mniejszej firmie) oraz w przesyłkach kurierskich (spedytor, a potem
    szef terminalu w dużym mieście). Ile zawołać, żeby nie przeholować? Proszę o
    szybkie sugestie, bo czas nagli.

    --

    -----Piotr K.

  • 2. Data: 2004-09-23 09:51:36
    Temat: Re: Ile zawołać?
    Od: "alex " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr K. <p...@i...wywal.pl> napisał(a):

    > Ile zawołać, żeby nie przeholować?

    1,5 x [stawka na poprzednim stanowisku]

    alex

  • 3. Data: 2004-09-23 10:46:03
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    Użytkownik "alex " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > 1,5 x [stawka na poprzednim stanowisku]
    >
    > alex

    To mnie nie łykną, bo musieliby płacić ok. 4,5 -5 tys br.

    --

    -----Piotr K.