PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powiedziec w rozmowie???Ile powiedziec w rozmowie???
  • Data: 2005-03-14 16:02:55
    Temat: Ile powiedziec w rozmowie???
    Od: "Vladi" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki maly problemik, gdyz jutro ide na rozmowe w sprawie pracy do
    fabryki INDESIT w Lodzi i nie mam pojecia ile im powiedziec, jak mnie
    zapytaja ile bym chcial zarabiac... Stanowisko, na jakie ide to zwykla praca
    przy linii produkcyjnej. Jaka bylaby odpowiednia kwota do tego stanowiska?
    myslalem nad 1300 brutto, co by dawalo okolo 1000 na reke, ale czy to nie
    jest zbyt duzo jak na linie produkcyjna? (caly etat, praca na 3 zmiany 5 dni
    w tygodniu)
    Prosze o rade i z gory dziekuje.

    pozdrawiam grupe