eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaIVR, CTI, ACD, call center, serwer faksówIVR, CTI, ACD, call center, serwer faksów
  • Data: 2008-07-08 19:08:44
    Temat: IVR, CTI, ACD, call center, serwer faksów
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Nawiążę współpracę w zakresie sprzedaży, wdrożeń aplikacji:
    IVR: automatyka standardowa, poczta głosowa, faksowa, interaktywny dostęp do
    baz danych, kampanie wychodzące, kolejkowanie połączeń
    Linie ISDN PRI, BRI lub analogowe

    CTI: natywny serwer CSTA faza III dla Siemens Hipath lub Panasonic. Inne
    centrale zgodne z TAPI - serwer CTI oparty na Tapi. Identyfikacja
    dzwoniacych, zarządzanie i dystrybucja połączeń.

    Wieloletnie doświadczenie, długa lista referencyjna

    Pozdrawiam
    Jarek Karciarz
    www.osimatic.pl
    www.ositron.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1