PracaGrupypl.praca.szukanaIV rok Elektroniki - Warszawa

  • 1. Data: 2002-04-29 13:20:17
    Temat: IV rok Elektroniki - Warszawa
    Od: "Adam Gałązka" <s...@w...pl>

    Jestem studentem 4 roku Inżynierii Biomedycznej na Wydziale Elektroniki PW.
    Posiadam wiedzę z zakresu elektroniki, w szczególności biomedycznej -
    sprzęt tomograficzny, USG, elektrografia itd.
    Mam doświadczenie w pracy/serwisie sprzętu komputerowego, instalacji i
    konfiguracji oprogramowania (systemy operacyjne - Windows 9x,2000,XP, sieci
    LAN).
    Nie jest mi obca praca w środowisku MS Office (Word, Excel,Power Point) bądź
    graficznym (Photoshop),
    a także projektowanie stron www (Macromedia Dreamweaver, Flash).

    Poszukuję pracy najchętniej związanej z kierunkiem studiów, ewentualnie na
    stanowisku serwisanta /helpdeska.

    Adam Gałązka
    kontakt : (691)174766, (022)6609229, a...@e...pw.edu.pl
    strona www : www.safri.prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-29 14:01:27
    Temat: Programista w Warszawie.
    Od: "Maki" <m...@p...com>

    Szukam pracy jako Programista (C++) lub Administrator.

    Bardzo mocne zaangażowanie w wykonywane obowiązki
    mam udokumentowane w nauce oraz pracy zawodowej.

    Posiadam 2.5 letnie doświadczenie zawodowe
    oraz następujące kwalifikacje:
    1) biegle:
    programowanie c++, PL/SQL
    administracja Linux 2.2.x-2.4.x i FreeBSD 4.x,
    2) bardzo dobrze
    PHP, Perl, skrypty shell'a , administracja Solaris 2.8 Sparc/x86
    3) dobrze:
    asembler UltraSPARC i x86,
    administracja Windows NT/2000 i Novell NetWare 4.11

    Powyższe technologie użyłem przynajmniej raz w pracy zawodowej.

    4) nie znam np:
    Lotus Domino * (server/services), Microsoft Exchange Server,
    Systemow klasy ERP (CRM, SAP)
    --- jednak chetnie poznam te systemy ze szczególnym zaangażowaniem.

    Powyższy tekst stanowi tylko wycinek mojego CV(np: nie umieściłem żadnych
    informacji dotyczących baz danych czy zagadnień siecowych -przekaraczają one
    objetościowo juz i tak obszerny ten fragment).
    Szczegóły dostarczę osobiście lub prześle pocztą elektroniczną.

    Maki (m...@p...com)