PracaGrupypl.praca.szukanaIT support/service engineer - doświadczony.IT support/service engineer - doświadczony.
    From: Als <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: IT support/service engineer - doświadczony.
    Date: Fri, 24 Feb 2006 14:54:25 +0100

    Doświadczony pracownik serwisu technicznego związanego z IT poszukuje
    pracy. Praktyka w serwisowaniu zaawansowanych urządzeń elektronicznych w
    otoczeniu międzynarodowym, znajomość ITIL, administrator Windows
    NT/XP/Exchange/SCO/AIX, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń IT (grupy 3-50
    osób), doświadczenie w kierowaniu działem IT (7 osób), MCP, znajomość
    zagadnień analizy finansowej/strategicznej, doświadczenie w pracy w
    korporacji wielonarodowej w multikulturowym otoczeniu, angielski
    komunikatywny, niemiecki (kurs od 5 m-cy), prawo jazdy z dużą praktyką
    (powyżej 40 tys. km. rocznie) i bez punktów, bez nałogów, dyspozycyjny,
    wykształcenie magisterskie - zarządzanie strategiczne.
    Szukam pracy najchętniej w dziale serwisu (kierownik, inżynier serwisu) lub
    wsparcia technicznego IT, również jako administrator systemu lub inne w
    dziale IT. Najchętniej Górny Śląsk, ale relokacja nie stanowi problemu.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)