-
1. Data: 2007-02-09 09:45:57
Temat: IT Support Specialist / Ref-IT170207
Od: "albedo039" <m...@v...pl>
W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie,
Spolka Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
stanowisko:
Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-
IT170207
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
- Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
- Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doswiadczenie w administrowaniu sieciami LAN/WAN, znajomosc TCP/
IP,SNMP
- Bardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.
- Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
(Windows,Linux,Unix,Novell)
oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
oDatabase: MS SQL 2000
oLotus Notes
oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL
- Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
sieciowych doswiadczenie
we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres,
elastyczność
(praca w systemie dziennym 5x8hr),
- Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.
Dodatkowym atutem bedzie:
-Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
systemow antywirusowych,
zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.
- Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.
Obowiązki:
oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
klientów,
łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowymi,
oRejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z
odpowiednim określeniem ich priorytetu,
oPrzyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych,
oMonitorowanie systemów informatycznych.
Kandydatom oferujemy:
oatrakcyjne wynagrodzenie,
opakiet szkoleniowy, zarówno w kraju jak i za granicą,
omożliwość rozwoju w firmie świadczącej usługi outsourcingowe,
oumowę o pracę oraz pakiety socjalne,ubezpieczenia,
Forma kontaktu:
Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV i Listu Motywacyjnego w
j.angielskim/polskim.
Oferty zawierające CV i LM z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie
informacji prosimy przesyłać
w ciągu 7dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres MAILTO: Ref-
I...@A...EU
z dopiskiem w temacie - IT Support Specialist / Ref-IT170207.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/
kandydatkami.
Dzial Rekrutacji
xxxxxx
Warszawa
-
2. Data: 2007-02-09 09:56:42
Temat: Re: IT Support Specialist / Ref-IT170207
Od: "Tomek P." <a...@y...pl>
(FUT warning)
Oto zabawne ogłoszenie :)
Dnia 09-02-2007 o 10:45:57 albedo039 <m...@v...pl> napisał(a):
> W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie,
> Spolka Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
> stanowisko:
>
> Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-
> IT170207
> Miejsce pracy: Warszawa
>
> Wymagania:
> - Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
> kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
> - Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
> - Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
> - Doswiadczenie w administrowaniu sieciami LAN/WAN, znajomosc TCP/
> IP,SNMP
> - Bardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
> NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.
> - Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
> (Windows,Linux,Unix,Novell)
> oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
> oDatabase: MS SQL 2000
> oLotus Notes
> oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
> oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL
>
> - Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
> sieciowych doswiadczenie
> we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
> uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.
>
> - Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres,
> elastyczność
> (praca w systemie dziennym 5x8hr),
> - Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.
>
> Dodatkowym atutem bedzie:
> -Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
> systemow antywirusowych,
> zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.
>
> - Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
> CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.
>
> Obowiązki:
> oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego
Tak wyglądają kompetencje pierwszej linii wsparcia? BUHAAHAAHA.
Nawiasem mówiąc, spieprzaj na właściwą grupę.
--
"Miejski asfalt rodzi jedynie demokratów, biurokratów i dziwki."
Mikołaj Gómez Dávila