eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaIT Support Specialist / Ref-IT170207
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2007-02-09 09:45:57
    Temat: IT Support Specialist / Ref-IT170207
    Od: "albedo039" <m...@v...pl>

    W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie,
    Spolka Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
    stanowisko:

    Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-
    IT170207
    Miejsce pracy: Warszawa

    Wymagania:
    - Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
    kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
    - Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
    - Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
    - Doswiadczenie w administrowaniu sieciami LAN/WAN, znajomosc TCP/
    IP,SNMP
    - Bardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
    NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.
    - Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
    (Windows,Linux,Unix,Novell)
    oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
    oDatabase: MS SQL 2000
    oLotus Notes
    oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
    oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL

    - Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
    sieciowych doswiadczenie
    we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
    uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.

    - Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres,
    elastyczność
    (praca w systemie dziennym 5x8hr),
    - Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.

    Dodatkowym atutem bedzie:
    -Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
    systemow antywirusowych,
    zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.

    - Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
    CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.

    Obowiązki:
    oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
    klientów,
    łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowymi,
    oRejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z
    odpowiednim określeniem ich priorytetu,
    oPrzyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych,
    oMonitorowanie systemów informatycznych.

    Kandydatom oferujemy:
    oatrakcyjne wynagrodzenie,
    opakiet szkoleniowy, zarówno w kraju jak i za granicą,
    omożliwość rozwoju w firmie świadczącej usługi outsourcingowe,
    oumowę o pracę oraz pakiety socjalne,ubezpieczenia,

    Forma kontaktu:
    Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV i Listu Motywacyjnego w
    j.angielskim/polskim.
    Oferty zawierające CV i LM z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie
    informacji prosimy przesyłać
    w ciągu 7dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres MAILTO: Ref-
    I...@A...EU
    z dopiskiem w temacie - IT Support Specialist / Ref-IT170207.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/
    kandydatkami.

    Dzial Rekrutacji
    xxxxxx
    Warszawa


  • 2. Data: 2007-02-09 09:56:42
    Temat: Re: IT Support Specialist / Ref-IT170207
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    (FUT warning)

    Oto zabawne ogłoszenie :)

    Dnia 09-02-2007 o 10:45:57 albedo039 <m...@v...pl> napisał(a):

    > W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie,
    > Spolka Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
    > stanowisko:
    >
    > Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-
    > IT170207
    > Miejsce pracy: Warszawa
    >
    > Wymagania:
    > - Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
    > kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
    > - Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
    > - Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
    > - Doswiadczenie w administrowaniu sieciami LAN/WAN, znajomosc TCP/
    > IP,SNMP
    > - Bardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
    > NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.
    > - Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
    > (Windows,Linux,Unix,Novell)
    > oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
    > oDatabase: MS SQL 2000
    > oLotus Notes
    > oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
    > oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL
    >
    > - Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
    > sieciowych doswiadczenie
    > we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
    > uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.
    >
    > - Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres,
    > elastyczność
    > (praca w systemie dziennym 5x8hr),
    > - Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.
    >
    > Dodatkowym atutem bedzie:
    > -Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
    > systemow antywirusowych,
    > zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.
    >
    > - Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
    > CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.
    >
    > Obowiązki:
    > oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego

    Tak wyglądają kompetencje pierwszej linii wsparcia? BUHAAHAAHA.

    Nawiasem mówiąc, spieprzaj na właściwą grupę.

    --
    "Miejski asfalt rodzi jedynie demokratów, biurokratów i dziwki."
    Mikołaj Gómez Dávila

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1