PracaGrupypl.praca.szukanaIT Manager / Project Manager

  • 1. Data: 2005-03-06 17:43:20
    Temat: IT Manager / Project Manager
    Od: "Krzysztof" <k...@W...poczta.TO.onet.pl>

    Doswiadczony IT Manager poszukuje nowego wyzwania
    Posiadam wiedze i doswiadczenie:
    - projektowanie i tworzenie systemów informatycznych
    - znajomość technik zarządzania projektami
    - zarzadzanie zespolami ludzkimi (motywowanie, delegowanie i odbieranie
    zadan)
    - znajomosc metodyk ITIL w tworzeniu i zarzadzaniu IT w
    firmie/przedsiebiorstwie

    W swojej dotychczasowej pracy zarzadzałem tworzeniem i wdrazaniem, a
    nastepnie utrzymywalem zlozone systemy informatyczne ERP/CRM oraz dedykowane
    systemy bankowe. Tworzylem i zarzadzalem zespolami programistow oraz
    administratorow.

    Obecnie pracuje we Wroclawiu, lecz jestem gotowy do relokacji. Preferuje
    kontrakt lub umowe na prace.

    Kontakt:
    Krzysztof Kozlowski
    608-659-717

  • 2. Data: 2005-03-09 09:19:50
    Temat: Re: IT Manager / Project Manager
    Od: "GazetaPraca.pl" <j...@g...pl>

    Witam,

    Aktualnie prowadzimy kilka projektów rekrutacyjnych m.in. na stanowiska tj.
    Project Manager oraz IT Manager.
    Chętnie rozważymy Pana kandydaturę.
    Proszę o przesłanie życiorysu, pozwoli nam to dopasować ofertę do Pana profilu
    zawodowego.

    Pozdrawiam,
    Jan Piętka
    IT Recruitment - Gazeta Praca dla Informatyków
    j...@g...pl