PracaGrupypl.praca.szukanaIT Manager/Administrator Systemów - Trójmiasto

  • 1. Data: 2002-03-28 05:56:38
    Temat: IT Manager/Administrator Systemów - Trójmiasto
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Od kilku lat pracuję w branży informatycznej zajmując się w zarządzaniem
    infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstw oraz usługami świadczonymi
    przez sieci komputerowe. Zajmowałem się również prowadzeniem zakończonych
    sukcesem projektów informatycznych dotyczących budowy sieci LAN/WAN jak
    również wdrażaniem usług w sieciach opartych o rozwiązania takich
    producentów oprogramowania jak Microsoft i Novell. Posiadam następujące
    autoryzacje: CNE (Novell), ACT (Compaq), CCNA (Cisco). W chwili obecnej
    kończę tymczasowe zlecenie managerskie na terenie Trójmiasta. Z województwem
    pomorskim chciałbym związać się na dłużej. Z tego powodu jestem
    zainteresowany podjęciem pracy na stanowisku kierowniczym lub
    informatyka/administratora sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt pod
    adresem e-mail: s...@p...onet.pl .