-
1. Data: 2006-10-17 18:58:04
Temat: IT Helpdesk Specialist / Warszawa / etat
Od: "Małgorzata Napiórkowska" <m...@W...gazeta.pl>
Manpower dla jednego ze swoich Klientów poszukuje Kandydatów na stanowisko:
IT Helpdesk Specialist
Nr ref.: 68/HS/MC/06
MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
OCZEKIWANIA:
znajomość środowiska MS Windows 2000 / XP
doskonała znajomość MS Office 2003
umiejętność programowania Visual Basic / VBA (z zakresu MS Office, SQL)
ogólna wiedza z zakresu IT (sieci, AD, bazy danych, telekomunikacji, etc.)
umiejętność sporządzania pisemnej dokumentacji systemów IT, procedur,
błędów, instrukcji dla użytkowników
samodzielność w rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem własnego
doświadczenia, analitycznego podejścia, baz wiedzy, zasobów sieci Internet,
współpracy z międzynarodowym zespołem
wykształcenie - preferowane wyższe techniczne
zaawansowana znajomość języka angielskiego, komunikacja w języku angielskim,
swoboda korzystania z angielskojęzycznych źródeł wiedzy
komunikatywność
łatwość uczenia się i adaptacji do nowych zadań
umiejętność współpracy w zespole
dyspozycyjność (godziny pracy 11:00 – 19:00)
OPIS STANOWISKA:
bieżące wsparcie dla użytkowników sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego
wymiana, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
(komputery, drukarki) zgodnie ze standardami firmy
współpraca z dostawcami usług / serwisów IS (krajowymi i zagranicznymi)
prowadzenie szkoleń dla pracowników
OFERTA:
najwyższe, międzynarodowe standardy pracy
praca w międzynarodowej firmie o stabilnej sytuacji na rynku
bardzo dobra oferta socjalna
wynagrodzenie adekwatne do wyników w pracy i zaangażowania
________________________________________
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv w języku POLSKIM i ANGIELSKIM
na adres:
Manpower
ul. Postępu 13, budynek ENCO
tel. +48 22 853 04 55
e-mail: m...@m...waw.pl
http://www.manpower.waw.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/