PracaGrupypl.praca.szukana › IT FW/LAN/WAN/Wi-Fi/DSL Warszawa

  • 1. Data: 2007-01-18 14:26:58
    Temat: IT FW/LAN/WAN/Wi-Fi/DSL Warszawa
    Od: "Konrad Bień" <k...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo!
    Jestem osobą pogodną, bezpośrednią, dążącą do samorealizacji
    i osiągnięcia postawionych sobie celów. Nie boję się samodzielnego
    podejmowania decyzji i nie unikam ich konsekwencji.

    Zatrudniając mnie zyskujecie:
    - witalność: jestem pełen energii i entuzjazmu
    - zdolności: czy nie chcielibyście zatrudnić człowieka znającego
    zaawansowaną konfigurację sieci LAN/WAN/WiFi, ruterów DSL, systemów Fire Wall,
    systemów operacyjnych Windows 2000/2003/XP, różnych dystrybucji Linux
    - posiadającego doświadczenie w przygotowywaniu oraz prowadzeniu szkoleń
    - odpowiedzialność i zdyscyplinowanie
    - skuteczność i konsekwencję w działaniu

    Jeśli szukacie kogoś, kto dużo wymaga, zarówno od siebie, jak i od
    innych, szybko potrafi ocenić nowe warunki, analizując fakty, jest
    zdecydowany i pełen samozaparcia, to taka osobą jestem Ja.

    kontakt e-mail:k...@w...pl lub 880 31 31 20