PracaGrupypl.praca.dyskusjeINŻYNIEROWIE ILE ZARABIACIE??? › INŻYNIEROWIE ILE ZARABIACIE???
  • Data: 2006-02-14 17:33:21
    Temat: INŻYNIEROWIE ILE ZARABIACIE???
    Od: "Lestat" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam bardzo ważne pytanie. Jaki dochód macie inzynierownie lub mieliście w
    niedawnej przeszłości? Chodzi mi o osoby, które mają tytuł inżyniera, które
    pracują na stanowisku projektanta i zajmują sie dziedziną projektowania
    konstrukcji metalowych, nieważne jakich. Którzy mają np. rok satrzu lub
    niewiele więcej lub mniej, lub mieli i ile wtedy zarabiali. Ważne tez, w
    jakim mieście pracujecie? Weźmy może duże miasta jak Warszawa, Poznań,
    Wrocław, Trójmiasto, Kraków.... Jestem ciekaw, jakie są stawki. Bo sam juz
    nie wiem, czy albo daje sie robić w h..., albo faktycznie jest tak ogólnie
    nędznie i wtedy Polska straci kolejną wykształconą osobę.