eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › INŻYNIER JAKOŚCI ds. OBSŁUGI KLIENTÓW RYNKU NIEMIECKIEGO/FRANCUSKIEGO (kraj)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-08-04 14:25:53
    Temat: INŻYNIER JAKOŚCI ds. OBSŁUGI KLIENTÓW RYNKU NIEMIECKIEGO/FRANCUSKIEGO (kraj)
    Od: "Bigram media" <r...@b...pl>

    Wieloletnie doświadczenie uczyniło nas największym i najbardziej
    wszechstronnym producentem części i systemów samochodowych na świecie
    (192.000 pracowników, 197 zakładów produkcyjnych, 32 centra techniczne).
    Nowoczesna technologia i jakość stały się podstawą szerokiej gamy rozwiązań
    technicznych. W związku z rozwojem działalności do naszego zakładu w Gdańsku
    poszukujemy osób na następujące stanowiska:

    INŻYNIER JAKOŚCI ds. OBSŁUGI KLIENTÓW RYNKU NIEMIECKIEGO/FRANCUSKIEGO
    (Customer Service Engineer)

    Wymagania:
    - Wykształcenie wyższe techniczne lub inżynieryjne, preferowane kierunki:
    mechaniczny lub elektryczny
    - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego lub francuskiego
    i angielskiego
    - Doświadczenie w zakresie kontaktów z klientami zagranicznymi
    - Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej, najlepiej w
    branży motoryzacyjnej
    - Dyspozycyjność, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji i odbywania
    zagranicznych podróży służbowych.

    Zgłoszenia (cv + list motywacyjny) prosimy nadsyłać w terminie 14 dni od
    daty publikacji ogłoszenia z załączoną klauzulą o ochronie danych osobowych.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Delphi Automotive Systems Poland Sp. z o.o.
    Oddział w Gdańsku
    ul. Nowatorów 20
    80-298 Gdańsk
    HR Department
    E-mail: r...@d...com

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1