PracaGrupypl.praca.szukanaINWENTARYZACJA / Autocad / kreślenieINWENTARYZACJA / Autocad / kreślenie
  • Data: 2009-07-01 14:51:26
    Temat: INWENTARYZACJA / Autocad / kreślenie
    Od: "Zuzanna" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jestem studentem na Wydziale Inżynierii Lądowej PW. Posiadam znajomość
    programów:
    -autocad
    -archicad
    -megacad

    Z chęcią podejmę się przerysowania dokumentacji technicznych papierowych "z
    linijki" jak i "ze skanu", wszelkich inwentaryzacji budynków. Jestem
    sumienny i odpowiedzialny, dotrzymuję terminów umów. Potrafię samodzielnie
    rozwiązywać problemy.

    W celu kontaktu proszę dzwonić lub pisać na adres mailowy:
    691-495-822
    p...@w...plPozdrawiam
    Paweł Musiał