PracaGrupypl.praca.szukana----====( INFORMATYK - WARTO )====----

  • 1. Data: 2004-05-05 21:29:40
    Temat: ----====( INFORMATYK - WARTO )====----
    Od: "Leszczu" <s...@o...pl>

    Witam!

    Mam na imię Maciej i szukam pracy w jakiej kolwiek branży ( na odległość
    też ), dotyczącej komputerów i internetu.

    A oto moje kwalifikacje:

    Od tego roku jestem studentem 1 roku informatyki.

    Ukończona szkoła:

    Średnia techniczna:
    Technikum elektroniczne z wynikiem BDB.
    Praca dyplomowa - BDB.

    Umiejętności:

    Wszelkiego typu prace z komputerem:

    + Składanie oraz odpowiednia konfiguracja sprzętu - poziom zaawansowany.
    + Wykrywanie usterek oraz znajdywanie najprostszych, najtańszych i
    najefektywniejszych sposobów ich usunięcia w sprzęcie jak i w
    oprogramowaniu.- poziom bardzo dobry
    + Instalowanie oprogramowania oraz jego konfiguracja - poziom zaawansowany.
    + Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i sieci
    lokalnych. - poziom bardzo dobry
    + Instalowanie oprogramowania serwerowego - poziom dobry.
    + Tworzenie kodu stron WWW - poziom bardzo dobry.
    + Obsługa PHP i MySQL - poziom dobry.
    + Obsługa systemów CMS - poziom zaawansowany. Wykonałem swoją pracę
    dyplomową na systemie CMS PostNuke wraz z własnymi modyfikacjami oraz
    modułami, adres: www.nowa.zs2-gostynin.edu.pl . Posiadam publikację odnośnie
    tego systemu. Aktywnie współtworzę oraz pomagam rozwiązywać problemy
    początkującym użytkownikom.
    + Obsługa pakietów biurowych (MS Office itp.) - poziom bardzo dobry.
    + Obsługa systemów operacyjnych typu Windows - poziom zaawansowany.
    + Doradztwo w kwestiach sprzętu i oprogramowania. - poziom bardzo dobry.
    + Składanie, konfiguracja serwerów.
    + Dobra znajomość zagadnień związanych z zabezpieczeniem komputera.
    + Dobra znajomość zaganień z zakresu budowy sieci i udostępniania łącz
    internetowych.
    + Zapewnienie poprawnego funkcjonowania sprzętu i oprogramowania będącego na
    wyposażeniu jednostek organizacyjnych firmy. -poziom bardzo dobry.
    + Doskonała znajomość zagadnień z zakresu komunikacji w sieci.
    + Posiadam wiedzę z zakresu marketingu - brałem udział w wielu
    przedsięwzięciach marketingowych (typu MLM i pochodne).
    + Jestem dyspozycyjny i sumiennie wykołuję swoją pracę.
    + Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
    + Bardzo szybkie przyswajanie informacji - ukończone kursy: szybkiego
    czytania i technik uczenia się (11 miejsce w Polsce w 2003 roku), Metoda
    Silvy II stopień.

    Cechuje mnie kreatywność i nowatorski sposób myślenia. Dzięki ukończonym
    kursom wielkie partie informacji do przetworzenia nie stanowią dla mnie
    problemu. Komputerami zajmuję się już od 1990 roku jako hobby, kiedy to
    dostałem pierwszy komputer klasy PC. Doświadczenie nabyte przez tak długi
    czas zaowocować może tylko w jeden sposób - korzystnie dla Twojej firmy lub
    Twojego przedsięwzięcia. Poszukuję pracy w obrębie takich miast jak: Płock,
    Kutno, Łowicz, Łódź, lub na odległość. Forma do ustalenia.

    Kontakt:

    Maciej Leszczyński
    gg: 4246279
    e-mail: s...@o...pl