PracaGrupypl.praca.szukana__INFORMATYK-WARSZAWA__ szuka pracy !!!

  • 1. Data: 2004-03-16 00:05:07
    Temat: __INFORMATYK-WARSZAWA__ szuka pracy !!!
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam,

    Witam jestem studentem ostatniego roku informatyki o specjalnosci
    Zarządzanie Zasobami Informacyjnymi ( studia zaoczne) jednoczesnie pracuje w
    firmie telekomunikacyjnej, szukam pracy jako informatyk. Jestem posadaczem
    certyfikatu Microsoftu - Ekspert ds. Small Busines Server, skonczylem
    autoryzowany kurs 2152 z zakresu wdrażania, instalacji oraz administracji
    Windows 2000 Serwer. Obecnie od ponad poł roku jestem uczestnikiem Akademi
    Sieci Cisco.W firmie ktorej pracowalem ( na stanowisku nie zwiazanym z
    informatyka -handloweic) stowrzylem siec zlozona z kilku komputerow oraz
    serwera Linuxowego ktory sluzy jako serwer plikow oraz router dzielacy SDI.
    Podobna siec stworzylem w bloku w ktorym jest podlaczonych rowniez kilka
    komputerow.

    - systemy operacyjne (Microsoft Windows 98/XP/2000 Professional &
    Server, Linux , podstawy Novell, Unix)

    - znajomość zagadnień sieciowych TCP/IP, LAN, WAN

    - języki programowania - Delphi

    - znajomość relacyjnych baz danych (MSSQL, MS ACCESS)

    - znajomość SQL

    - znajomość budowy, działania i konfiguracji sprzętu komputerowego

    - umiejętność tworzenia stron WWW (HTML, PHP)

    - język angielski w stopniu komunikatywnym (w trakcie nauki)

    Pozdrawiam,

    Tomasz S.