PracaGrupypl.praca.szukana| INFORMATYK | UPRAWNIENIA PEDAGOGICZNE | EGZAMINATOR ECDL |

  • 1. Data: 2005-09-13 17:55:27
    Temat: | INFORMATYK | UPRAWNIENIA PEDAGOGICZNE | EGZAMINATOR ECDL |
    Od: "Marcin Woźniak" <m...@w...pl>

    Witam!

    Jestem z zawodu informatykiem, skończyłem studia informatyczne o dwóch
    specjalnościach:
    1. Nauczanie informatyki
    2. Projektowanie systemów i sieci komputerowych
    Posiadam doświadczenie pedagogiczne oraz w administrowaniu systemami
    informatycznymi. Posiadam uprawnienia egzaminatora European Computer Driving
    License.

    Chętnie nawiążę współpracę w zakresie szkoleń informatycznych, wdrażania
    certyfikatu ECDL, i inne wg zapotrzebowania, na terenie województwa
    lubelskiego i mazowieckiego.

    Oferty proszę kierować na m...@w...pl

    M. Woźniak