PracaGrupypl.praca.szukanaINFORMATYK / SLASKIE

  • 1. Data: 2004-11-09 12:15:38
    Temat: INFORMATYK / SLASKIE
    Od: KATcik <kat@usun_to_interia.pl>

    Witam,

    Poszukuje powaznych ofert zatrudnienia jako informatyk/handlowiec IT.
    Bogate doswiadczenie zdobyte na roznych stanowiskach w branzy IT
    zdecydowanie stawia mnie w dobrym swietle. Moje atuty to serwis
    hardwar/seftware, linux (w szczegolnosci slackware i gentoo), bogaty
    portfel klientow, dobra znajomosc organizacji pracy na poszczegolnych
    stanowiskach w malych i srednich firmach. W przypadku zainteresowania
    przesle swoje CV i ew. liste wykonanych i nadzorowanych projektow i
    rozwiazan informatycznych w firmach z roznych sektorow gospodarki.

    Pozdrawiam
    kat<wytniuj_to>@interia.pl