-
1. Data: 2002-02-26 22:06:17
Temat: INFORMATYK/SERWISANT/IT Warszawa/Mazowieckie
Od: "Tomek" <j...@w...pl>
Witam,
Mam 37 lat i jestem informatykiem, mieszkam w Warszawie. Moje doświadczenie
nabyte w polskich jak i zachodnich firmach (różnej wielkości) pozwoliłoby mi
pracować w zasadzie na dowolnych stanowiskach technicznych jak i handlowych
z branży IT. W jednym i w drugim przypadku jestem w stanie przedstawić swoje
osiągnięcia.
Przez okres ostatnich dwóch lat na stanowisku inżyniera serwisu zajmowałem
się dużymi drukarkami laserowymi i macierzami dyskowymi pracującymi w
bankowości i centrach obliczeniowych, instalacjami i integracjami urządzeń
aktywnych m.in. pracujących w technologii fiber channel. Praca związana była
z dużą dyspozycyjnością (stand-bye) oraz częstymi wyjazdami do klienta
często poza Warszawę. W przeciągu 2 lat pracy 4 osobowego serwisu odnotowano
ok. 500 zgłoszeń w bazie. Zgłoszenia dot. nie tylko eleminowania usterek i
napraw, ale również instalacji, upgradów sprzętowych i opgrogramowania,
rozbudowy struktury IT. Znam procedury i specyfikę pracy w serwisie.
Posiadam umiejętności, które mogły by sprostać Państwa oczekiwaniom a są to
doświadczenia nabyte w pracy z klientami
i systemami i rozwiązaniami klasy Enterprise jak np. w zakresie on-linowych
systemów macierzy dyskowych pracujących w bankach i centrach obliczeniowych,
bibliotek taśmowych, LAN/WAN/SAN, printingu, środowiska serwerów platformy
intelowskiej, maszyn klasy mainframe.
Wcześniej zajmowałem się urządzeniami i systemami dla komputerowej
poligrafii DTP&Prepress pod kątem wdrożeń, serwisu, obsługi oprogramowania,
produkcji.
OBSZARY DZIAŁALNOŚCI gdzie mógłbym wykazać swoją przydatność to m.in:
- serwis dużych liniowych drukarek laserowych, macierzy dyskowych,
bibliotek taśmowych itp.
- serwis kopiarek i biurowych drukarek laserowych, ploterów, skanerów
płaskich i bębnowych
naświetlarek, wywoływarek,aparatów cyfrowych itp.
- serwis komputerów, serwerów PC, konfigurowanie, montaż
- instalacje i integracje sieci komputerowych LAN/WAN/SAN, PC&MAC
Pojęcie terminu serwis ma szersze znaczenie i dotyczy zarówno napraw jak i
rozbudowy, przeglądów okresowych i wymiany zużywających się lub uszkodzonych
podzespołów elektronicznych, mechanicznych, optycznych, kalibracji, testów,
okresowych adjustacji u klienta lub w firmie.
- administrator lub asystent administratora sieci
- techsupport / helpdesk / informatyk
- operator stacji roboczych dla DTP i komputerowej poligrafii oraz
techniki obrazowania ( montaż elektroniczny, impozycja)
- grafik dla DTP i Internetu
- operator skanerów, ripów, naświetlarek & wywoływarek proofu,
przygotowanie do druku
- operator ploterów atramentowych i tnących
- operator komputera (bazy danych, przetwarzanie, wprowadzanie tekstów,
prace biurowe na komputerze - oferty, cenniki)
- konsultant, projektant, handlowiec IT (systemy, sprzęt,
oprogramowanie), obsługa i pozyskiwanie klienta
- inne - dopasowane przez Państwa propozycje
POSIADAM NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI:
- Maintenance i serwis zaawansowanych macierzy dyskowych - Hitachi
7700/7700E (Tetragon T2000/T2100), dużych liniowych drukarek laserowych
Comparex 6890/ Comparex 6900, biblioteki taśmowe - L1400 (ATL 7000), Grau
Storage. Znajomość problematyki SAN (Storage Area Network), Escon Director
6032
- Znajomość montażu, rozbudowy i serwisu komputerów i serwerów PC (w tym
wieloprocesorowych oraz specjalizowanych stacji roboczych/graficznych),
instalacji modemów, kart sieciowych - konfigurowania sieci opartych na
Windows NT, Windows 2000 server i Novell. Konfigurowanie interfejsów SCSI,
nagrywarek CD i innych napędów pamięci masowych, systemów archiwizacji
danych, kart dźwiękowych, multimedialnych. Konfigurowanie routerów, dostępu
na zewnątrz do sieci internet, komputerów Power Mac w zakresie instalacji i
konfigurowania systemu oraz oprogramowania pod kątem integracji w
heterogenicznych sieciach IP np. z PC. Serwis sprzętu jak również
oprogramowania. Rozwiązywanie złożonych problemów.
- Znajomość systemów Novel IntranetWare i Windows NT/2000 server, Windows
95/98, MAC OS
z instalalacją i obsługą - zarządzaniem siecią, znajomość pakietów biurowych
w tym Microsoft Office i praktycznych zastosowań bazodanowych w pracy
grupowej (konfigurowanie SQL serwer/klient dla Novell i NT). Aktualnie
zaznajamiam się z pakietem do pracy grupowej Lotus Notes 5.
- Znajomość urządzeń elektronicznego proofu cyfrowego i niskonakładowy druku
cyfrowego (np. kopiarki Minolta, Xerox, Ricoh sterowana z Rip-a i inne
enginy, proof na ploter) na potrzeby poligrafii i biura - również
w sieciach.
- Znajomość drukarek laserowych (QMS, HP, LaserMaster) - instalacja, serwis,
obsługa (PostScript / PCL).
- Znajomość skanerów płaskich CCD (Imacon Flextight, AGFA, UMAX, Microtek)
wraz z instalacja, serwisem, obsługą
i skanerów bębnowych (Optronics, ICG, Scanview). Oprogramowanie skanerów,
plug-insy, elektroniczna obróbka obrazu. Dodatkowo rozpoznawanie pisma
(OCR).
- Znajomością obsługi i serwisu ploterów atramentowych (m.in. Encad,
NovaJet), ploterów tnących (Graphtec)
i profesjonalnych studyjnych kamer cyfrowych (Phase One) jak również
amatorskich (Minolta, Olympus, Canon).
- Znajomość procesu przygotowania do druku oraz kalibracji toru urządzeń:
skaner -> monitor-> proof (ozasol, sublimacja, kopiarka cyfrowa, ploter) ->
naświetlarka (filmy, CTP - od formatu A3 do B0) -> wywoływarka.
- Prowadzenie korespondencji serwisowej w języku angielskim z producentami
urządzeń w tym znajomość procedur RMA
i spedycji sprzętu. Swobodne prowadzenie konwersacji w jęz. angielskim.
- Znajomość oprogramowania DTP (większość pozycji do obróbki tekstów,
grafiki wektorowej i bitmapowej, tworzenie
i montażu publikacji) i produkcji poligraficznej m.in. w technologii OPI
serwerów (Open Prepress Interface) na bazie Windows NT, pełnoformatowego
montażu elektronicznego (impozycji), publikacji kolumn PostScript i wysokiej
rozdzielczości PDF do wydruku lub naświetlania. Instalacja i obsługa Rip-ów
Level 1 do 3 hardwarowych / softwarowych, enginy CTF (Computer-To-Film) i
CTP (Computer-To-Plate).
- Poza działalnością techniczną skuteczne prowadzenie spraw handlowych:
analiza, wprowadzenie produktu, projektowanie, przygotowanie oferty,
kontakty z klientem, prowadzenie kontraktów w zakresie sprzętu i
oprogramowania oraz serwisu. Liczne udokumentowane sukcesy w sprzedaży
dużych systemów jak również produktów rynku SOHO (small office / home
office). Logistyka zamówień i zakupów.
Znam język angielski w stopniu dobrym, posiadam prawo jazdy kat. B. Czytam
dokumentację techniczną w jęz. angielskim (opisy, schematy, diagramy, parts
katalogi). Potrafię kontaktować się z supportem technicznym lub zachodnim
dystrybutorem (konwersacja, korespondencja, zamówienia, magazyn). Biegle
korzystam z komputera (pakiet OFFICE lub pokrewne).
Zainteresowanym prześlę CV, przedstawię referencje, udokumentuję
osiągnięcia.
Z poważaniem
Tomasz Bień
tel. kom. 0 607 63 91 41
email: j...@w...pl