PracaGrupypl.praca.szukanaINFORMATYK - POSZUKUJĘ DODATKOWEJ PRACY W WARSZAWIE, PIASECZNIE

  • 1. Data: 2005-07-18 13:17:02
    Temat: INFORMATYK - POSZUKUJĘ DODATKOWEJ PRACY W WARSZAWIE, PIASECZNIE
    Od: w...@p...fm

    Szanowni Państwo.

    Jestem bardzo zainteresowany podjęciem dodatkowej pracy, na stanowisku
    "Informatyk, Specjalista ds. Technicznych" lub stanowisku podobnym z wyuczonym
    zawodem.
    Posiadam wyższe wykształcenie informatyczne oraz 3 letnie doświadczenie w tej
    branży zdobyte w Warszawie.
    W dotyczczasowej mojej pracy zawodowej zajmowałem się:

    - Serwisowaniem sprzętu PC, oraz urządzeń peryferyjnych,
    - Serwisowaniem urządzeń fiskalnych (Posnet, Datecs, Elzab),
    - Projektowaniem i montażem sieci komputerowych,
    - Administrowaniem sieci komputerowej (17 komputerów + serwer) - HelpDesk
    - Instalacją systemów monitoringu,
    - Projektowaniem stron WWW,
    - Wdrażaniem systemów obsługi sklepów (Magnat, PC-Market, WF-Mag)
    + konfiguracja urządzeń (urządzenia fiskalne, wagi elektroniczne),
    - HotLine - pomoc dla użytkowników końcowych w przypadku problemów z
    konfiguracją urządzeń:
    (komputery - oprogramowanie, urządzenia fiskalne, wagi
    elektroniczne, systemy monitoringu).

    Podczas swojej pracy zawodowej uczestniczyłem w szkoleniach:

    - Pro Futuro Consulting Sp. z o.o. - Szkolenie serwisowe HP LaserJet &
    DeskJet.
    - Parasoft, Insoft, WA-PRO - Szkolenie z funkcjonalności i możliwości
    oprogramowania wymienionych firm.
    - Amer Sp. z o.o. - Szkolenie serwisowe z systemu
    monitoringu.
    - Posnet, Datecs, Elzab - Szkolenie serwisowe z urządzeń
    fiskalnych.

    Umiejętności:

    - Programy biurowe: MS Office, Star Office, Open Office, Raks, Płatnik,
    - Programy graficzne: CorelDraw, Photoshop,
    - Systemy operacyjne: Windows (9x, Me, 2000, XP, NT), MSDOS, Linux,
    - Bazy danych: MS SQL, Sybase, Access,
    - Języki programowania: Visual Basic, C/C++, Pascal, Java, Delphi, SQL, HTML,
    Flash,
    - Sieci komputerowe: Umiejętność projektowania, wykonywania sieci LAN,
    - Sprzęt komputerowy: Znajomość architektury komputerów oraz urządzeń
    peryferyjnych,
    - Urządzenia fiskalne: Umiejętność programowania, konfiguracji urządzeń
    fiskalnych z systemami komputerowymi oraz urządzeniami peryferyjnymi,
    - Wagi elektroniczne: Znajomość konfiguracji wag elektronicznych w obiektach
    handlowych,
    - Prawo jazdy: Kategoria B.
    - Język: Angielski

    Kontakt ze mną jest możliwy w dowolnych godzinach pod numerem telefonu 0 506-
    999-539
    E-mail: s...@o...pl