PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK PODEJMIE KAŻDĄ PRACE!!!

  • 1. Data: 2005-05-31 15:47:20
    Temat: INFORMATYK PODEJMIE KAŻDĄ PRACE!!!
    Od: "Wojtek" <c...@o...pl>

    Doswiadczenie:1,5 roku na stanowisku helpdesk, administrator sieci w NCC Polska
    3 miesiace na stnowisku handlowiec
    4 miesiace na stnowisku helpdesk,administrator sieci w Budimex

    Obecnie jestem studentem zaocznym informatyki na Politechnice Poznanskiej
    Z wykształcenia jestem inżynierem
    Posiadam ukonczony kurs Cisco
    Jestem instruktorem nauki jazdy
    Szybko sie uczę
    Jestem zdyscyplinowany i sumienny
    Podejme prace wszedzie!

    Moj numer telefonu: 692409991

  • 2. Data: 2005-05-31 20:51:05
    Temat: Re: INFORMATYK PODEJMIE KAŻDĄ PRACE!!!
    Od: Mowa <m...@o...pl>

    Wojtek napisał(a):
> [...]
    > 4 miesiace na stnowisku helpdesk,administrator sieci w Budimex
    >
    > Obecnie jestem studentem zaocznym informatyki na Politechnice Poznanskiej

    Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą współpracy.

    Rodzaj współpracy: Umowa o Dzieło.
    Branża: Usługi informatyczne, internetowe.
    Miejsce pracy: Dowolne, z dostępem do internetu.

    Zostań naszym Partnerem Marketingowym.
    Oferuj nasze usługi i prowadź wstępne rozmowy.
    Zarabiaj nie wychodząc z domu otrzymując prowizję od zawartych umów.

    Szczegóły na stronie:
    http://www.bbsoft.pl/praca.html

    --
    bbSoft WebDesign