PracaGrupypl.praca.szukanaINFORMATYK-POCZATKUJACY (KATOWICE, GLIWICE)

  • 1. Data: 2004-08-26 07:53:56
    Temat: INFORMATYK-POCZATKUJACY (KATOWICE, GLIWICE)
    Od: " Ewelina Hepner" <j...@g...pl>

    Poszujue pracy w branzy informatycznej. Jestem teraz na 3 roku studiow
    wieczorowych na Politechnice Slaskiej. Znam C, C++, Pascala, srodowisko
    borland c++ builder, podstawy Javascript, Win 98/me/2000/xp, linux. Glownie
    interesuje mnie zdobycie doswiadczenia i 1/2 etatu (max 3/4). Najchetniej
    podejme praktyke zwiazana z programowaniem, jednakze inne oferty rowniez
    chetnie przyjme. Moje CV i list motywacyjny wysle na zyczenie.

    Ewelina Hepner