PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK - POCZATKUJACY!!!

  • 1. Data: 2004-08-24 08:23:34
    Temat: INFORMATYK - POCZATKUJACY!!!
    Od: " Ewelina Hepner" <j...@g...pl>

    poszujue pracy w branzy informatycznej. jestem teraz na 3 roku studiow
    wieczorowych na politechnice slaskiej. znam c, c++, turbopascal, srodowisko
    borland c++ builder, podstawy javascript, win 98/me/2000/xp, linux. glownie
    interesuje mnie zdobycie doswiadczenia i 1/2 etatu (max 3/4). najchetniej
    podejme praktyke zwiazana z programowaniem, jednakze inne oferty rowniez
    chetnie przyjme.
    Ewelina Hepner

  • 2. Data: 2004-08-24 08:51:48
    Temat: Re: INFORMATYK - POCZATKUJACY!!!
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    > podejme praktyke zwiazana z programowaniem, jednakze inne oferty rowniez

    nie znajdzie Pani, ludzie bardzo dobrzy o studiach nie maja pracy

  • 3. Data: 2004-08-24 10:28:11
    Od: Jaroslaw Mroczek <j...@w...pl>

    piotr wrote:

    > srodowisko

    > glownie

    > nie znajdzie Pani, ludzie bardzo dobrzy o studiach nie maja pracy

    Po pierwsze pomylil Pan grupe Panie Piotrze.
    Dyskusje na pl.praca.dyskusje.
    A po drugie (bo musze na to odpowiedziec) to skad ta pewnosc u Pana?

    Szanowna Pani.
    Prosze sie nie zniechecac takimi debilnymi uwagami i robic swoje (tj.
    szukac pracy).

    RedBull

  • 4. Data: 2004-08-24 13:06:57
    Od: " Ewelina Hepner" <j...@g...pl>

    dziekuje bardzo - staram sie nie przejmowac...chodz to troszke trudne,
    szczegolnie dlatego iz dzial informatyki glownie zdominowany jest przez
    mezczyzn i trudno kobiecie sie wkrecic w tej dziedzinie (mowie o samej
    pracy). Ale nie poddam sie - wyznaje zasade, ze jezeli ktos chce cos osiagnac
    to to osiagnie :)

    ewela

  • 5. Data: 2004-08-24 13:16:23
    Od: " Uzytkownik" <k...@g...pl>

    Ewelina Hepner <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mezczyzn i trudno kobiecie sie wkrecic w tej dziedzinie (mowie o samej
    > pracy). Ale nie poddam sie - wyznaje zasade, ze jezeli ktos chce cos

    Spokojnie, ja tez jestem informatykiem i kobieta w jednym. Niedawno
    ukonczylam studia, a prace w informatyce zaczelam ZANIM zaczelam studia na
    tym kierunku, wiec... dla chcacego nic trudnego :)

  • 6. Data: 2004-08-25 09:05:05
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cgfehh$5l5$1@inews.gazeta.pl> " Ewelina Hepner"
    <j...@g...pl> writes:
> [...]
    >szczegolnie dlatego iz dzial informatyki glownie zdominowany jest przez
    >mezczyzn i trudno kobiecie sie wkrecic w tej dziedzinie (mowie o samej

    Powiem, ze raczej przez krewnych i znajomych krolika ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name