PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK - ŁÓDŹ

  • 1. Data: 2002-08-12 13:12:53
    Temat: INFORMATYK - ŁÓDŹ
    Od: "Zbynio" <z...@g...pl>

    POSZUKUJĘ DODATKOWEJ PRACY.

    - ZNAJOMOŚĆ BUDOWY KOMPUTERÓW,
    - ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ SIECI LAN/WAN,
    - ADMINISTROWANIE SYSTEMEM LINUX I NOVELL,
    - Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows `95, `98, Me, NT, XP,
    - bardzo dobra najomośc pakietu MS OFFICE,
    - Znajomość HTML, Macromedia Flash,
    Posiadam prawo jazdy kat. B,
    szukam pracy na popołudnia po 17.30, i na weekendy, moze być nawet
    niedziela.

  • 2. Data: 2002-08-12 13:14:20
    Temat: Odp: INFORMATYK - ŁÓDŹ
    Od: "Zbynio" <z...@g...pl>

    kontakt: z...@g...pl

    AHA chciałem dodać, że znam się jeszcze na naprawie drukarek HP i OKi.

    pozdrowienia

    Użytkownik Zbynio <z...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj8bon$ga7$...@k...man.lodz.pl...