eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaINFORMATYK / HELPDESK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-11-29 10:03:39
    Temat: INFORMATYK / HELPDESK
    Od: " MK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Opis stanowiska:
    - Dbałość o poprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego,
    - Oprogramowania oraz pozostałego sprzętu teleinformatycznego,
    - Bieżąca konserwacja oraz usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania

    Oczekiwania:
    - Wykształcenie min. średnie - preferowane wyższe, mile widziani studenci
    ostatniego roku (kierunek - informatyka lub pokrewny)
    - Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
    - Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego
    - Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
    - Dobrej znajomości infrastruktury domenowej oraz narzędzi administracyjnych
    - Znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN
    - Samodzielność oraz komunikatywność
    - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

    Mile widziane:
    - znajomość systemu Raks
    - znajomość systemu CDN
    - Bardzo dobra znajomość technologii serwerowych Microsoft (Windows Server
    2003/2008, Exchange, IIS),


    Oferujemy:
    - Dogodną lokalizację w ścisłym centrum Warszawy
    - Miłą atmosferę pracy
    - Możliwość rozwoju
    - Wynagrodzenie zależne od poziomu kwalifikacji i doświadczenia w przedziale
    3 - 3,5 tys. PLN brutto

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu i listu motywacyjnego na
    adres p...@i...pl. Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej
    zgody na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacjach.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.






    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1