-
1. Data: 2010-11-29 10:03:39
Temat: INFORMATYK / HELPDESK
Od: " MK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
Opis stanowiska:
- Dbałość o poprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego,
- Oprogramowania oraz pozostałego sprzętu teleinformatycznego,
- Bieżąca konserwacja oraz usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie - preferowane wyższe, mile widziani studenci
ostatniego roku (kierunek - informatyka lub pokrewny)
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Dobrej znajomości infrastruktury domenowej oraz narzędzi administracyjnych
- Znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN
- Samodzielność oraz komunikatywność
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Mile widziane:
- znajomość systemu Raks
- znajomość systemu CDN
- Bardzo dobra znajomość technologii serwerowych Microsoft (Windows Server
2003/2008, Exchange, IIS),
Oferujemy:
- Dogodną lokalizację w ścisłym centrum Warszawy
- Miłą atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju
- Wynagrodzenie zależne od poziomu kwalifikacji i doświadczenia w przedziale
3 - 3,5 tys. PLN brutto
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu i listu motywacyjnego na
adres p...@i...pl. Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej
zgody na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacjach.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/