eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaINFORMATYK - HELP DESK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-06-03 17:22:51
    Temat: INFORMATYK - HELP DESK
    Od: "cosmic" <c...@w...pl>

    Szukam pracy w charakterze informatyka w Warszawie. Mam czteroletnie
    doświadczenie w firmie PKS-IWOPOL na stanowisku informatyka.
    Posiadam wyższe wykształcenie informatyczne.
    Umiejętności:
    Bardzo dobra znajomość:
    - systemu operacyjnego DOS, Windows 95/98/2000/ME/XP/NT;
    - narzędzi internetowych: Internet Explorer, Outlook Express, Front
    Page;
    - pakietu Office 97/2000/XP (Word, Excel, Access, Power Point);
    - programów kadrowo-płacowych, kasowych i księgowych:
    Płatnik, KALI, VideoTEL, Subiekt 4, Rokat, Kartak, Kasa, Płace
    - Bardzo dobra znajomość architektury PC pozwalająca na właściwą reakcję
    w sytuacjach awaryjnych;
    - Konserwacja i naprawy drukarek igłowych, atramentowych i laserowych;
    - Składanie sprzętu komputerowego oraz jego rozbudowa;
    - Umiejętność instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego i urządzeń
    sieciowych sieci LAN/WAN oraz ich obsługi technicznej;
    Dobra znajomość programów:
    - Clipper, Dbase, Delphi,
    oraz: Paint Shop Pro, Corel, Recognita, FineReader, Norton Utilities,
    Acrobat Reader, Microsoft Works, AutoCad, Matlab, MathCad, Partition Magic;
    Podstawy administrowania systemami operacyjnymi - Windows 2000 Server oraz
    administrowanie bazy MS SQL Serwer
    Umiejętność tworzenia zapytań SQL;


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1