PracaGrupypl.praca.dyskusje › INFORMACJE ZAROBKOWE INFORMATYK Z FRANCJI Z BIEGLYM JĘZYKIEM

  • 1. Data: 2004-07-13 08:31:16
    Temat: INFORMACJE ZAROBKOWE INFORMATYK Z FRANCJI Z BIEGLYM JĘZYKIEM
    Od: "tomasz józefczyk" <t...@y...fr>

    Witam wszystkich,

    Niedawno wrócilem do polski dostałem oferte do warszawy
    szukają osoby z biegłym francuskim do instalacji parku PC/WinNt
    integracja nopwych aplikacji pomoc urzytkownikom itd....
    Pytaja mnie o Pieniadze co moge z tego wyciągnąć mam ponad 10lat
    praktyki IT we FRancji.
    Proszę o INFORMACJE ++ PORADY.

    Tomek.

  • 2. Data: 2004-07-13 08:39:51
    Od: "Reds" <R...@w...pl>

    Użytkownik "tomasz józefczyk" <t...@y...fr>

> [...]
    > integracja nopwych aplikacji pomoc urzytkownikom itd....
    > Pytaja mnie o Pieniadze co moge z tego wyciągnąć mam ponad 10lat

    A ile zarabiales we Francji ?
    W Polsce pewnie tyle nie zarobisz co tam wiec podziel to co zarabiales tam
    np przez 3 i bedziesz mniej wiecej wiedzial
    Ile by cie satysfakcjonowalo w Polsce ?
    10 tys, 5 tys, 3 tys ?

    pozdr.