PracaGrupypl.praca.szukana.ILUSTRACJE już od 15 zł

  • 1. Data: 2002-10-26 07:03:08
    Temat: .ILUSTRACJE już od 15 zł
    Od: m...@w...pl

    Grafik -wykonam ilustracje(tematy różne,również tematyka dziecięca) od 15-30 zł przy
    większej ilości zamówienia,pojedyncze grafiki od 50-90 zł(w zależności od techniki
    wykonania)praca zdalna,(cały kraj) posiadam stały dostęp do internetu.

    m...@w...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-10-26 21:09:13
    Temat: 26-letni absolwent PG, Gdynia
    Od: "Jordan" <j...@o...pl>

    Skończyłem Politechnike gdańską kier. Systemy energetyczno-napędowe i jestem
    w trakcie studiów mgr zarządzanie i marketing, bardzo dobra znajomość
    komputera, j. angielski w mowie i piśmie, prawo jazdy B

    j...@o...pl