PracaGrupypl.praca.szukana › IDEALNY KANDYDAT NA PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO DO TWOJEJ FIRMY !!!!

  • 1. Data: 2004-02-16 19:42:05
    Temat: IDEALNY KANDYDAT NA PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO DO TWOJEJ FIRMY !!!!
    Od: "Kacper H." <c...@o...pl>

    20 letni mezczyzna,
    Znajomosc dwoch jezykow obcych (ANGIELSKI BARDZO DOBRY, NIEMIECKI komunikatywnie),

    Doskonale znam sie na obsludze komputera(OpenOffice, MS Office, Excel, AbiWord
    itp...), jestem tez oswojony z roznymi systemami operacyjnymi (WINDOWS, DOS, UNIX).
    Posiadam PRAWO JAZDY kat. B.

    Najchetniej na stanowisko PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO w firmie z branzy
    TELEKOMUNIKACYJNEJ, INFORMATYCZNEJ, IT, USLUG FINANSOWYCH i pokrewnych.

    JESLI SZUKASZ:
    +ODPOWIEDZIALNEGO
    +NIEZALEZNEGO
    +KOMUNIKATYWNEGO
    +DYNAMICZNEGO
    +AMBITNEGO
    +NIE BOJACEGO SIE NOWYCH WYZWAN
    MLODEGO CZLOWIEKA, TO MOJE OGLOSZENIE JEST SKIEROWANE WLASNIE DO CIEBIE !

    ---Prosze TYLKO O POWAZNE oferty pracy---

    Z powazaniem
    Kacper H.