PracaGrupypl.praca.szukanaHolandia i praca w elktronice/programowaniu/grafice

  • 1. Data: 2003-07-28 17:51:24
    Temat: Holandia i praca w elktronice/programowaniu/grafice
    Od: "Mario Payoung" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Poszukuje pracy na terenie Holandii ( okolice Rotterdamu najchetniej -
    mieszkam tu ) w :

    1. Tym co najbardziej lubie czyli: tworzeniu stron www - znam php i mysql,
    stworzylem (grafika i kod)i prowadzilem, dwa lata, strony www dwoch
    ogolnopolskich tygodnikow w Polsce. Znam warsztat dziennikarski, i jestem
    tworcza osoba.

    2. Tym co lubie: hardware komputerowy, skladanie sprzetu, instalacje, serwery
    na Linuxie i Windows (profesjonalana znajomosc)

    3. Rowniez jako serwisant sprzetu rtv, monitory, komputery itp (dobra
    znajomosc - ze schematem i najlepiej instrukcja serwisowa naprawie kazdy
    sprzet, nadajacy sie do naprawienia )

    Wszystkim zainteresowanym przedstawie CV; jestem gotow do rozmowy: +31 61 555
    07 33

    pozdrawiam
    MP