eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaHelpdesk, serwisant sprzętu komputerowego, prace biurowe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-05-05 07:06:45
    Temat: Helpdesk, serwisant sprzętu komputerowego, prace biurowe
    Od: Karolina Okaj <K...@p...fm>

    Dzień dobry.
    Nazywam się Karolina Okaj. Jestem studentką piątego (ostatni semestr) roku
    na Politechnice Częstochowskiej na kierunku Informatyka. Obecnie mieszkam
    na stałe w Warszawie i poszukuję tu stałej pracy w charakterze Helpdesk,
    serwisant sprzętu komputerowego lub pracownika biurowego. Bardzo dobrze
    znam budowę komputerów, potrafię złożyć zestaw komputerowy. Potrafię
    również zdiagnozować usterkę w sprzęcie komputerowym i naprawić ją.
    Instaluję i obsługuję takie systemy operacyjne jak Linux, Windows. Znam
    obsługę wielu programów: MS Word, MS Excel, Płatnik, Klient pocztowy, itd.
    Potrafię szybko i skutecznie poruszać się po Internecie, w celu
    wyszukiwania informacji.
    Jestem osobą miłą, kulturalną, dokładną. Każde powierzone zadanie wykonuję
    szybko i dokładnie. Lubię pracę z ludźmi.
    Na życzenie wyślę CV.
    Z poważaniem,

    Karolina Okaj

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1